Consum

Et trobes a:Inici/Consum/Junta Arbitral de Consum de Lleida/Ets consumidor?/On presentar una sol·licitud d’arbitratge?

On presentar una sol·licitud d’arbitratge?

Totes les persones consumidores o usuàries poden adreçar-se a l’OMIC:

 

I en qualsevol cas s’hauran d’aportar les dades següents:

  • nom i cognoms, adreça completa i telèfon de contacte de qui reclama
  • acreditació de la representació, si la reclamació es formula en nom d’una altra persona
  • nom, adreça completa, i telèfon de contacte de l’empresa contra la qual es vol iniciar el procés
  • descripció breu i clara dels fets que motiven la consulta, la denúncia, la queixa o la reclamació
  • pretensió clara del que es vol obtenir (p.e. devolució de diners, reparació, etc.)
  • documentació justificativa dels fets que s’al·leguen (p.e. factura, contracte, i altres documents) S’aconsella l’enviament en format PDF, en cas d’adjuntar una imatge cal que sigui amb bona resolució.
  • data i signatura del reclamant

Et destaquem...