On presentar una sol·licitud d’arbitratge?
Totes les persones consumidores o usuàries poden adreçar-se a l’OMIC:
- personalment a les nostres oficines,
- per correu ordinari o correu electrònic junta.arbitral@paeria.cat
- per telèfon al 973 700 424
- Tràmit electrònic: Formulari Sol·licitud Mediació i/o Arbitratge de Consum
I en qualsevol cas s’hauran d’aportar les dades següents:
- nom i cognoms, adreça completa i telèfon de contacte de qui reclama
- acreditació de la representació, si la reclamació es formula en nom d’una altra persona
- nom, adreça completa, i telèfon de contacte de l’empresa contra la qual es vol iniciar el procés
- descripció breu i clara dels fets que motiven la consulta, la denúncia, la queixa o la reclamació
- pretensió clara del que es vol obtenir (p.e. devolució de diners, reparació, etc.)
- documentació justificativa dels fets que s’al·leguen (p.e. factura, contracte, i altres documents) S’aconsella l’enviament en format PDF, en cas d’adjuntar una imatge cal que sigui amb bona resolució.
- data i signatura del reclamant