Lliurament de premis de la campanya ‘Compra i descobreix Catalunya’, al castell templer de Gardeny
Divendres 16, juliol del 2021
A la ciutat de Lleida han participat en la campanya més de 100 establiments dels barris de Magraners, Centre Històric, La Bordeta i els carrers Democràcia i Remolins
La regidora de Consum, Comerç i Mercats, Marta Gispert, ha presidit aquest vespre el lliurament dels premis de l’onzena edició de la campanya ‘Compra i descobreix Catalunya’ que impulsa la Xarxa Barris Antics i en la qual Lleida ha participat amb altres 32 municipis catalans.
La campanya ha comptat amb més de cent establiments de Lleida distribuïts entre els barris del Centre Històric, Democràcia i Remolins, Magraners i La Bordeta. En total, s’han recollit més de 6.000 butlletes de clients i clientes que han comprat o realitzat un servei en algun dels establiments associats a les entitats de comerciants existents en aquests barris. La regidora Gispert ha mostrat la seva satisfacció per l’èxit i la repercussió de la campanya.
L’acte d’avui ha congregat les persones guanyadores que són clients i clientes de les zones comercials esmentades. Els i les premiades dels 32 municipis participants han rebut premis en forma d’experiències de descoberta de les diferents localitats que participen en la campanya. Els qui han aconseguit el premi de la ciutat de Lleida, vindran el 2 d’octubre a gaudir d’una proposta amb un important component de promoció comercial i turística.
El premi consisteix en la visita guiada Lleida City Tour, una experiència panoràmica de ciutat que passa pels punts patrimonials i culturals més destacats. Es faran parades al Castell Templer de Gardeny, que forma part de la ruta templera Domus Templi, i a la Seu Vella. També s’inclou un dinar per a dues persones, l’entrada gratuïta a la Fira agrària de Sant Miquel i una visita lliure a l’Eix Comercial de Lleida, considerat l’eix més important de la ciutat i l’eix per a vianants més llarg d’Europa, amb gairebé 3 kilòmetres.
La campanya, que es va iniciar a principis de juny, començava amb el repartiment dels materials de la campanya, cartells i butlletes, que han permès dinamitzar el comerç local, en una iniciativa amb vocació de promoció del territori.